office@smartemp.ro

021 301 90 90

Expo Business Park, Str. Aviator Popisteanu nr. 54A, Cladirea 2, etaj 4, sector 1, 012244 Bucuresti

Smartemp, lider cu 13 ani de experienta in leasing de personal, are o noua pozitionare din 2025

Smartree, lider pe piata solutiilor software pentru HR din Romania, anunta lansarea noii identitati a Smartemp, serviciul sau de leasing de personal. Incepand cu 2025, Smartemp isi consolideaza pozitia printr-o abordare personalizata, dedicata fiecarui client, sustinuta de o expertiza vasta in legislatia muncii si o experienta de peste 13 ani in domeniu, dintre care peste 10 ani de colaborare cu multinationale.

Solutii complete si adaptate pentru leasing de personal

Smartemp ofera un pachet complet de servicii de munca temporara, gestionate de o echipa de specialisti in legislatia muncii si adaptare la schimbarile continue din acest domeniu. Intr-un context economic dinamic, marcat de frecvente modificari legislative si fiscale, Smartemp vine in sprijinul partenerilor sai cu:

  • Consultanta de specialitate;
  • Simulari financiare si estimari de costuri;
  • Suport pentru bugetare, ajutand companiile sa ia decizii informate si sa optimizeze bugetele pentru resurse umane;
  • Abordare integrata si parteneriate strategice.

„Smartemp are o abordare completa a leasingului de personal – de la gasirea candidatului si recrutarea acestuia pana la administrarea contractelor de munca, salarizarii si beneficiilor pe care clientul le ofera angajatilor (cazare, transport, diurne etc.). In plus, avem parteneriate strategice cu multe companii care opereaza la scara mare, ce impun un management complex al personalului si chiar prezenta fizica la sediul lor. Adoptam o abordare consultativa, lucrand cu organizatii din domenii care necesita actualizari constante ale pachetelor de beneficii si salarizare, determinate de schimbarile legislative si de presiunile competitive din piata”, declara Mariana Vaida, Director General Smartemp.

Beneficii pentru companii

Smartemp preia toate responsabilitatile asociate angajatilor temporari:

  • Gestionarea contractelor de munca, pontajelor si salarizarii;
  • Asigurarea serviciilor de sanatate si securitate in munca;
  • Transparenta operationala prin acces la o aplicatie integrata si rapoarte periodice.

Cu o echipa de experti in managementul proiectelor cu volum mare de personal, Smartemp raspunde prompt cerintelor companiilor, oferind solutii adaptate la specificul fiecarui client.

Rezultatele Smartemp pana acum

Pana in prezent, Smartemp a procesat peste 2.200 de angajati in leasing, a gestionat personal pentru 343 de locuri de munca si a sprijinit 54 de companii in momente de criza.

Companiile si candidatii interesati de leasing de personal si joburi temporare, au acum la dispozitie site-ul smartemp.ro:

„Prin site-ul smartemp.ro, dorim sa oferim acces rapid la solutiile noastre, atat pentru companii, cat si pentru candidati. Ne angajam sa ghidam candidatii in cariera si sa propunem companiilor oferte personalizate, respectand legislatia si nevoile fiecarui partener,” adauga Mariana Vaida.

Despre Smartemp
Smartemp, cu peste 13 ani de experienta in leasingul de personal, ofera solutii flexibile si personalizate pentru companii din diverse industrii. Cu o echipa de experti in legislatia muncii, Smartemp sprijina organizatiile sa atinga performanta prin furnizarea de personal calificat, administrarea eficienta a resurselor umane si respectarea reglementarilor legale.

 

Citeste si: 

Cum atragi mai usor candidatii pentru un job temporar

7 strategii pentru integrarea si gestionarea angajatilor temporari

Scroll to Top