office@smartemp.ro

021 301 90 90

Expo Business Park, Str. Aviator Popisteanu nr. 54A, Cladirea 2, etaj 4, sector 1, 012244 Bucuresti

Servicii

Activezi în domenii cu sezonalitate ridicată? Ai nevoie de un volum mai mare de personal în anumite perioade ale anului?

Cauți oameni pentru a acoperi volumul de muncă dinaintea sărbătorilor sau pentru perioada concediilor?

Tocmai ți-ai deschis business-ul sau ai preluat un nou proiect? Nu poți face angajări pe perioade nedeterminate?

Ai o companie într-o altă țară și ai nevoie de specialiști români pentru aceasta?

Dacă ai în plan să angajezi colegi pentru o perioadă limitată, acum nu mai ai grija recrutării acestora, a gestionării documentelor necesare angajării ori a calculului salarial.

Echipa Smartempagent autorizat de munca temporara pune la dispoziție personal din diverse zone de activitate, precum: Resurse Umane, Financiar, IT&C, IT help desk, Office management, etc. pentru o perioadă prestabilită.

Acordăm atenție procesului de selecție, astfel încât candidații aleși să aibă abilitățile, cunoștințele și experiența de care ai nevoie în business.

Cere ofertă personalizată

Preluăm următoarele activități pentru

a-ți face munca mai ușoară:


Recrutăm lucrătorii temporari, folosind baza noastră de date, dar și headhunting-ul.

Stabilim întâlniri cu salariații temporari, în vederea informării legate de documentele necesare angajării, condițiile de muncă și fișa postului.

Pregătim și semnăm documentele necesare angajării, cum ar fi contractul de muncă, regulamentul intern sau declarațiile privind veniturile suplimentare, persoanele aflate în întreținere sau casa de sănătate la care este arondat salariatul.

Întocmim actele adiționale și deciziile, pregătim şi transmitem către autorităţile abilitate registrul electronic de evidență a salariaților.

Elaborăm modelul de pontaj, în acord cu solicitările Utilizatorului de muncă temporară.

Calculăm și plătim drepturile salariale, concediile de odihnă, concediile medicale, obligațiile fiscale aferente acestora, etc.

Pregătim și depunem declarația unică 112.

Asigurăm managementul tichetelor de masă.

0

ani de experiență

0+

angajați în leasing procesați lunar

0+

contracte noi de muncă temporară încheiate anual

Ce ar trebui să știi ca angajator înainte de a apela la serviciul de leasing de personal Smartemp

Agentul de munca temporară

Agentul de munca temporara este echivalentul angajatorului.

Este persoana juridică, autorizată de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, care încheie contracte de munca temporara cu salariații temporari, pentru a-i pune la dispoziția Utilizatorului, pentru a lucra pe perioada stabilită, prin contractul de punere la dispoziție.

Condițiile de funcționare a agentului de munca temporara, cât și procedura de autorizare se stabilesc prin hotărâre a Guvernului.

Salariatul temporar

Este persoana care a încheiat un contract de munca temporara cu un agent de munca temporara, în vederea punerii sale la dispoziția unui Utilizator pentru a lucra temporar sub supravegherea și conducerea acestuia din urmă.

Salariații temporari, la fel ca ceilalți salariați ai angajatorului, au acces la facilități și servicii în aceleași condiții.

Salariul pe care salariatul temporar îl primește pentru fiecare misiune nu poate fi inferior celui pe care îl primește salariatul angajatorului, care prestează aceeași muncă ori una asemănătoare cu cea a salariatului temporar.

Contractul de muncă temporară

Este reglementat prin articolului 94 din Codul Muncii – republicat.

Contractul de munca temporara este un contract individual de muncă care se încheie în scris între salariatul temporar și agentul de munca temporara pe durata unei misiuni ce nu poate avea un termen mai mare de 24 de luni. Această durată poate fi prelungită pe perioade succesive, care împreună cu perioada inițială, nu trebuie să depășească 36 de luni.

O companie poate angaja oameni în regim de munca temporara pentru înlocuirea unui salariat al cărui contract individual de muncă este suspendat, pentru prestarea unor activități cu caracter sezonier sau pentru prestarea unor activități specializate ori ocazionale.

Cere ofertă personalizată

Recrutare Rapidă și Eficientă

Găsim candidații ideali rapid, utilizând tehnici avansate de recrutare.

Soluții flexibile de gestionare a angajaților temporari

Adaptăm ofertele noastre la nevoile specifice ale fiecărei companii.

Suport Complet HR și Administrativ

Oferim suport în resurse umane, pentru a ușura munca angajatorilor.

Îți răspundem la cele mai frecvente întrebări:

La Smartemp, înțelegem că procesul de angajare temporară poate ridica multe întrebări. De aceea, ne dedicăm să-ți oferim răspunsuri clare și detaliate la cele mai comune întrebări.

Fie că ești un angajator cu experiență sau abia începi să explorezi opțiunile de muncă temporară, informațiile noastre te vor ajuta să iei deciziile potrivite pentru afacerea ta.

Care sunt pașii colaborării cu Smartemp pentru încheierea unui contract de leasing de personal?

  1. Ascultăm nevoia clientului și propunem un plan de implementare.
  2. Semnăm cu clientul contractul de punere la dispoziție și misiunea de muncă temporară.
  3. Semnăm cu angajatul contractul de muncă temporară și setul de documente necesare dosarului de personal.

Care este profilul companiilor pentru care Smartemp poate oferi servicii de muncă temporară?

Companiile locale care au activități și proiecte temporare în domenii precum Resurse Umane, Financiar, IT&C, IT help desk, Office management, dar și companiile, care nu au încă sediul în România, dar au nevoie de oameni pentru deschiderea birourilor din țară, pot apela la serviciile Smartemp. De asemenea, găsim soluții și pentru companiile la început de drum, care încă nu au un buget stabil pentru munca temporara.

În ce situații apelează companiile la serviciul de munca temporară?

Munca temporara este flexibilă și se aplică pentru activitățile sezoniere, ocazionale sau nu, pentru înlocuirea angajaților permanenți aflați în concediu de odihnă sau de creștere și îngrijire a copilului. În aceeași măsură, poți apela la muncă temporară pentru perioade de vârf ori în cazul reducerii activității.

Care sunt temerile angajatorilor referitoare la serviciul de muncă temporară?

Singura temere este aceea că le vor crește costurile. Dar, din momentul în care le menționăm termenii contractului, avantajele muncii temporare și detaliile fiscale, discuția se relaxează.

Prin ce se diferențiază serviciul de munca temporară oferit de Smartemp de cel al altor companii?

Parteneriatul creat cu angajatorii este bazat pe comunicare, încredere și flexibilitate. Periodic, evaluăm serviciile oferite și căutăm variante de optimizare a activității atât pentru client, cât și pentru noi.

Să apelezi la Smartemp pentru a recruta lucrători temporari înseamnă să ai costuri reduse cu recrutarea, precum și cu administrarea de personal. În plus, și moralul echipei este unul mai bun, existând mereu colegi care să preia activitatea.

Cere ofertă personalizată

Oferim soluții flexibile și personalizate care se potrivesc perfect cu cerințele afacerii tale.

Scroll to Top