Dacă business-ul tău activează sau are joburi în domeniile HR, contabilitate, financiar, IT&C, telecom, call-center, help desk, office management, disponibile pentru o perioadă limitată de timp ori un volum mai mare de muncă într-o anumită perioadă, îți poți completa echipa cu lucrători temporari. Și acum nu mai ai grija recrutării acestora, a gestionării documentelor necesare angajării ori a calculului salarial.
Echipa Smartemp – agent autorizat de munca temporara pune la dispoziţie personal din call center și back-office, pentru o perioada prestabilită. Acordăm atenție procesului de selecție, astfel încât candidații aleși să aibă abilități de comunicare și relaționare, cunoștințe avansate de limba română și de limbi străine (engleză, germană, italiană), atenție și ascultare activă, orientare către soluționarea cererilor clienților, empatie, cunoștințe MS Office și atitudine pozitivă.
Membrii echipei recrutează sau preiau angajații temporari, asigură serviciile de salarizare și administrare de personal, pun la punct aspectele privind medicina muncii, sănătatea și securitatea în muncă, împreuna cu partenerii și implementează standardele solicitate de aceștia în materie de beneficii oferite.
IATĂ CE ACTIVITĂȚI PREIAU CONSULTANȚII ÎN SERVICII DE MUNCA TEMPORARA, FĂCÂND MAI UȘOR PROCESUL DE ANGAJARE A LUCRĂTORILOR TEMPORARI:
- Stabilesc întâlniri cu salariații temporari, în vederea informării legate de documentele necesare angajării, condițiile de muncă și fișa postului.
- Pregătesc și semnează documentele necesare angajării, cum ar fi contractul individual de muncă, regulamentul intern sau declarațiile privind veniturile suplimentare, persoanele aflate în întreținere sau casa de sănătate la care este arondat salariatul.
- Întocmesc actele adiționale și deciziile, pregătesc şi transmit către autorităţile abilitate registrul electronic de evidență al salariaților.
- Elaborează modelul de pontaj, în acord cu solicitările Utilizatorului de muncă temporară .
- Calculează drepturile salariale, concediile de odihna, concediile medicale etc.
- Pregătesc fișierele de bancă și declarația unică 112.
- Asigură managementul tichetelor de masă.
CE AR TREBUI SĂ ȘTII CA ANGAJATOR ÎNAINTE DE A APELA LA SERVICII DE MUNCA TEMPORARA:
AGENTUL DE MUNCA TEMPORARA
- Agentul de munca temporară este echivalentul angajatorului.
- Este persoana juridică, autorizată de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, care încheie contracte de munca temporară cu salariați temporari, pentru a-i pune la dispoziția Utilizatorului , pentru a lucra pe perioada stabilită prin contractul de punere la dispozitie.
- Condițiile de funcționare a agentului de muncă temporară, cât și procedura de autorizare se stabilesc prin hotărâre a Guvernului.
SALARIATUL TEMPORAR
- Este persoana care a încheiat un contract de munca temporară cu un agent de munca temporara, în vederea punerii sale la dispoziția unui Utilizator pentru a lucra temporar sub supravegherea și conducerea acestuia din urmă.
- Salariații temporari, la fel ca ceilalți salariați ai angajatorului, au acces la facilități și servicii în aceleași condiții.
- Salariul pe care salariatul temporar îl primește pentru fiecare misiune nu poate fi inferior celui pe care îl primește salariatul angajatorului, care prestează aceeași muncă ori una asemănătoare cu cea a salariatului temporar.
CONTRACTUL DE MUNCA TEMPORARA
- Este reglementat prin articolului 94 din Codul Muncii – republicat.
- Contractul de munca temporara este un contract individual de muncă care se încheie în scris între salariatul temporar și agentul de munca temporara pe durata unei misiuni ce nu poate avea un termen mai mare de 24 de luni. Această durată poate fi prelungită pe perioade succesive, care împreună cu perioada inițială, nu trebuie să depășească 36 de luni.
- O companie poate angaja oameni în regim de munca temporară pentru înlocuirea unui salariat al cărui contract individual de muncă este suspendat, pe durata suspendării, pentru prestarea unor activități cu caracter sezonier sau pentru prestarea unor activități specializate ori ocazionale.
CONTRACTUL DE MUNCA TEMPORARA
- Este reglementat prin articolului 94 din Codul Muncii – republicat.
- Contractul de munca temporara este un contract individual de muncă care se încheie în scris între salariatul temporar și agentul de munca temporara pe durata unei misiuni ce nu poate avea un termen mai mare de 24 de luni. Această durată poate fi prelungită pe perioade succesive, care împreună cu perioada inițială, nu trebuie să depășească 36 de luni.
- O companie poate angaja oameni în regim de munca temporară pentru înlocuirea unui salariat al cărui contract individual de muncă este suspendat, pe durata suspendării, pentru prestarea unor activități cu caracter sezonier sau pentru prestarea unor activități specializate ori ocazionale
Care este profilul companiilor pentru care Smartemp poate oferi servicii de muncă temporară?
Companiile locale care au activități și proiecte temporare în zona de call center sau back office, dar și companiile care nu au încă sediul în România, dar au nevoie de oameni pentru deschiderea birourilor din țară, pot apela la serviciile Smartemp. De asemenea găsim soluții și pentru companiile/fimele la început de drum, care încă nu au un buget stabil pentru munca temporară.
În ce situații apelează companiile la serviciul de munca temporară?
Munca temporară este flexibilă și se aplică pentru activitățile sezoniere, ocazionale sau nu, pentru înlocuirea angajaților permanenți aflați în concediu de odihnă sau de creștere și îngrijire a copilului.
În aceeași măsură poți apela la muncă temporară pentru perioade de vârf ori în cazul reducerii activității.
Care sunt temerile angajatorilor referitoare la serviciul de muncă temporară?
Singura temere este aceea că îi vor crește costurile. Dar, din momentul în care îi menționăm termenii contractului, avantajele muncii temporare și fiscalitatea, discuția se relaxează.
Care sunt pașii colaborării cu Smartemp?
Pe scurt, 3 pași sunt importanți:
- Ascultăm nevoia clientului și propunem un plan de implementare.
- Semnăm cu clientul, contractul de punere la dispoziție și misiunea de muncă temporară.
- Semnăm cu angajatul contractul de muncă temporară și setul de documente necesare dosarului de personal.
Care sunt avantajele colaborării cu Smartemp pe partea de muncă temporară?
Suntem deschiși să ne cunoaștem clienții pentru proiectele de muncă temporară și să colaborăm cu ei pe termen lung. Fiecare proiect îl tratăm cu profesionalism și oferim partenerilor consultanți care să le răspundă la întrebări și să le ofere suport în preluarea serviciilor de administrare de personal și salarizare. Suntem responsabili de finalizarea proiectelor, iar tu câștigi mai mult timp pentru a te ocupa și de alte aspecte ale business-ului.
Prin ce se diferențiază serviciul de munca temporară oferit de Smartemp de cel al altor companii?
Parteneriatul creat cu angajatorii este bazat pe comunicare, încredere și flexibilitate. Periodic, evaluăm serviciile oferite și căutăm variante de optimizare a activității atât pentru client, cât și pentru noi.
Să apelezi la un agent de munca temporara pentru a recruta lucrători temporari înseamnă să ai costuri reduse cu recrutarea, precum și cu administrarea de personal. În plus și moralul echipei este unul mai bun, existând mereu colegi care să preia activitatea.
Ai găsit utile informațiile din articolul „Cum să atragi mai ușor lucrători temporari, folosind serviciile unui agent de munca temporara?” Descoperă și alte articole:
Articol preluat de pe https://bia.ro/beneficii-agent-munca-temporara/