office@smartemp.ro

021 301 90 90

Expo Business Park, Str. Aviator Popisteanu nr. 54A, Cladirea 2, etaj 4, sector 1, 012244 Bucuresti

Cum iti simplifica munca serviciile de munca temporara oferite de Smartemp

Odata cu dezvoltarea si maturizarea pietei de servicii de resurse umane, tehnologia HR incepe sa devina un instrument activ in stabilirea tendintelor de business. Cum faci mai eficienta munca cand ai de gestionat mai multi angajati temporari? Ce tool-uri poti folosi pentru a-ti optimiza costurile si timpul alocat fiecarui proiect de munca temporara afli in cele ce urmeaza.

Modelul clasic al muncii temporare este unul liniar – agentul de munca temporara pune la dispozitia companiei-client angajati pentru diverse misiuni. De administrarea si plata salariatilor este responsabil agentul furnizor, iar clientul transmite date lunar (concedii medicale, programarea concediilor de odihna, incetari de misiune, noi angajari etc.) si plateste factura.

Prin solutiile oferite, Smartemp schimba paradigma in serviciile de munca temporara. Prin propriul software de management HR, Smartemp ofera un pachet complet de servicii integrate de munca temporara:

  • Angajatii temporari acceseaza datele personale si de angajare printr-un portal online (aplicatie web-based).
  • Compania-client gestioneaza proiectele de recrutare prin intermediul unui portal online in care urmareste procesul de recrutare si optimizeaza costurile si timpul alocat fiecarui proiect.
  • Un element foarte important in zona serviciilor este reprezentat de rapoartele de management pentru clienti. In cazul companiilor care beneficiaza si de servicii de salarizare si administrare HR, acestea au acces la rapoarte consolidate.
  • Pontajul angajatilor proprii si al celor temporari este automatizat printr-un modul online, astfel incat procesul de colectare a prezentelor si absentelor se eficientizeaza. In plus, software-ul este configurat si adaptat specificului fiecarei companii: de la office, la productie si retail.
  • Calculul salarial pentru angajatii temporari, precum si administrarea acestora sunt in sarcina si responsabilitatea Smartemp.

Pe langa avantajele implicite ale muncii temporare (contract individual de munca intre furnizor si salariatul temporar, pus la dispozitia clientului, gestionarea totala a salariatului temporar si asumarea proceselor aferente), castigul adus de tehnologie face diferenta in ceea ce priveste calitatea serviciilor, timpul de livrare si transparenta proceselor.

Munca temporara este un segment cu potential de crestere in 2024. Companiile opteaza pentru acest sistem integrat datorita flexibilitatii si adaptabilitatii lui si, implicit, a controlului, transparentei si unui plus de agilitate in luarea deciziilor.

Vrei sa adopti noua directie in munca temporara? Scrie-ne aici!

Articol preluat de pe https://www.smartree.com/articol/schimbare-de-directie-in-serviciile-de-munca-temporara

Scroll to Top