office@smartemp.ro

021 301 90 90

Expo Business Park, Str. Aviator Popisteanu nr. 54A, Cladirea 2, etaj 4, sector 1, 012244 Bucuresti

Leasing de personal. Cum atragi mai usor lucratori temporari folosind serviciile Smartemp

Daca businessul tau activeaza sau are joburi in domeniile HR, contabilitate, financiar, IT&C, telecom, call-center, help desk, office management, disponibile pentru o perioada limitata de timp ori un volum mai mare de munca intr-o anumita perioada, iti poti completa echipa cu lucratori temporari. Si acum nu mai ai grija recrutarii acestora, a gestionarii documentelor necesare angajarii ori a calculului salarial.

Echipa Smartemp – agent autorizat de munca temporara pune la dispoziţie personal din call center si back-office, pentru o perioada prestabilita. Acordam atentie procesului de selectie, astfel incat candidatii alesi sa aiba abilitati de comunicare si relationare, cunostinte avansate de limba romana si de limbi straine (engleza, germana, italiana), atentie si ascultare activa, orientare catre solutionarea cererilor clientilor, empatie, cunostinte MS Office si atitudine pozitiva.

Membrii echipei recruteaza sau preiau angajatii temporari, asigura serviciile de salarizare si administrare de personal, pun la punct aspectele privind medicina muncii, sanatatea si securitatea in munca, impreuna cu partenerii si implementeaza standardele solicitate de acestia in materie de beneficii oferite.

SOLICITA OFERTA PERSONALIZATA

IATA CE ACTIVITATI PREIAU CONSULTANTII IN SERVICII DE MUNCA TEMPORARA, FACAND MAI USOR PROCESUL DE ANGAJARE A LUCRATORILOR TEMPORARI:

Stabilesc intalniri cu salariatii temporari, in vederea informarii legate de documentele necesare angajarii, conditiile de munca si fisa postului.
Pregatesc si semneaza documentele necesare angajarii, cum ar fi contractul individual de munca, regulamentul intern sau declaratiile privind veniturile suplimentare, persoanele aflate in intretinere sau casa de sanatate la care este arondat salariatul.
Intocmesc actele aditionale si deciziile, pregatesc şi transmit catre autoritaţile abilitate registrul electronic de evidenta al salariatilor.
Elaboreaza modelul de pontaj, in acord cu solicitarile Utilizatorului de munca temporara .
Calculeaza drepturile salariale, concediile de odihna, concediile medicale etc.
Pregatesc fisierele de banca si declaratia unica 112.
Asigura managementul tichetelor de masa.

CE AR TREBUI SA STII CA ANGAJATOR INAINTE DE A APELA LA SERVICII DE MUNCA TEMPORARA:

AGENTUL DE MUNCA TEMPORARA

Agentul de munca temporara este echivalentul angajatorului.
Este persoana juridica, autorizata de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, care incheie contracte de munca temporara cu salariati temporari, pentru a-i pune la dispozitia Utilizatorului , pentru a lucra pe perioada stabilita prin contractul de punere la dispozitie.
Conditiile de functionare a agentului de munca temporara, cat si procedura de autorizare se stabilesc prin hotarare a Guvernului.

SALARIATUL TEMPORAR

Este persoana care a incheiat un contract de munca temporara cu un agent de munca temporara, in vederea punerii sale la dispozitia unui Utilizator pentru a lucra temporar sub supravegherea si conducerea acestuia din urma.
Salariatii temporari, la fel ca ceilalti salariati ai angajatorului, au acces la facilitati si servicii in aceleasi conditii.
Salariul pe care salariatul temporar il primeste pentru fiecare misiune nu poate fi inferior celui pe care il primeste salariatul angajatorului, care presteaza aceeasi munca ori una asemanatoare cu cea a salariatului temporar.

CONTRACTUL DE MUNCA TEMPORARA

Este reglementat prin articolului 94 din Codul Muncii – republicat.
Contractul de munca temporara este un contract individual de munca care se incheie in scris intre salariatul temporar si agentul de munca temporara pe durata unei misiuni ce nu poate avea un termen mai mare de 24 de luni. Aceasta durata poate fi prelungita pe perioade succesive, care impreuna cu perioada initiala, nu trebuie sa depaseasca 36 de luni.
O companie poate angaja oameni in regim de munca temporara pentru inlocuirea unui salariat al carui contract individual de munca este suspendat, pe durata suspendarii, pentru prestarea unor activitati cu caracter sezonier sau pentru prestarea unor activitati specializate ori ocazionale.

Care este profilul companiilor pentru care Smartemp poate oferi servicii de munca temporara?

Companiile locale care au activitati si proiecte temporare in zona de call center sau back office, dar si companiile care nu au inca sediul in Romania, dar au nevoie de oameni pentru deschiderea birourilor din tara, pot apela la serviciile Smartemp. De asemenea gasim solutii si pentru companiile/fimele la inceput de drum, care inca nu au un buget stabil pentru munca temporara.

In ce situatii apeleaza companiile la serviciul de munca temporara?

Munca temporara este flexibila si se aplica pentru activitatile sezoniere, ocazionale sau nu, pentru inlocuirea angajatilor permanenti aflati in concediu de odihna sau de crestere si ingrijire a copilului.

In aceeasi masura poti apela la munca temporara pentru perioade de varf ori in cazul reducerii activitatii.

Care sunt temerile angajatorilor referitoare la serviciul de munca temporara?

Singura temere este aceea ca ii vor creste costurile. Dar, din momentul in care ii mentionam termenii contractului, avantajele muncii temporare si fiscalitatea, discutia se relaxeaza.

Care sunt pasii colaborarii cu Smartemp?

Pe scurt, 3 pasi sunt importanti:

Ascultam nevoia clientului si propunem un plan de implementare.
Semnam cu clientul, contractul de punere la dispozitie si misiunea de munca temporara.
Semnam cu angajatul contractul de munca temporara si setul de documente necesare dosarului de personal.

Care sunt avantajele colaborarii cu Smartemp pe partea de munca temporara?

Suntem deschisi sa ne cunoastem clientii pentru proiectele de munca temporara si sa colaboram cu ei pe termen lung. Fiecare proiect il tratam cu profesionalism si oferim partenerilor consultanti care sa le raspunda la intrebari si sa le ofere suport in preluarea serviciilor de administrare de personal si salarizare. Suntem responsabili de finalizarea proiectelor, iar tu castigi mai mult timp pentru a te ocupa si de alte aspecte ale business-ului.

Prin ce se diferentiaza serviciul de munca temporara oferit de Smartemp de cel al altor companii?

Parteneriatul creat cu angajatorii este bazat pe comunicare, incredere si flexibilitate. Periodic, evaluam serviciile oferite si cautam variante de optimizare a activitatii atat pentru client, cat si pentru noi.

Sa apelezi la un agent de munca temporara pentru a recruta lucratori temporari inseamna sa ai costuri reduse cu recrutarea, precum si cu administrarea de personal. In plus si moralul echipei este unul mai bun, existand mereu colegi care sa preia activitatea.

SOLICITA OFERTA PERSONALIZATA

Articol preluat de pe https://bia.ro/beneficii-agent-munca-temporara/

Scroll to Top