office@smartemp.ro

021 301 90 90

Expo Business Park, Str. Aviator Popisteanu nr. 54A, Cladirea 2, etaj 4, sector 1, 012244 Bucuresti

Cum îți simplifică munca serviciile de muncă temporară oferite de Smartemp

Odată cu dezvoltarea și maturizarea pieței de servicii de resurse umane, tehnologia HR începe să devină un instrument activ în stabilirea tendințelor de business. Cum faci mai eficientă munca când ai de gestionat mai mulți angajați temporari? Ce tool-uri poți folosi pentru a-ți optimiza costurile și timpul alocat fiecărui proiect de muncă temporară afli în cele ce urmează.

Modelul clasic al muncii temporare este unul liniar – agentul de munca temporara pune la dispoziția companiei-client angajați pentru diverse misiuni. De administrarea și plata salariaților este responsabil agentul furnizor, iar clientul transmite date lunar (concedii medicale, programarea concediilor de odihnă, încetări de misiune, noi angajări etc.) și plătește factura.

Prin soluțiile oferite, Smartemp schimbă paradigma în serviciile de munca temporara. Prin propriul software de management HR, Smartemp oferă un pachet complet de servicii integrate de munca temporara:

  • Angajații temporari accesează datele personale și de angajare printr-un portal online (aplicație web-based).
  • Compania-client gestionează proiectele de recrutare prin intermediul unui portal online în care urmărește procesul de recrutare și optimizează costurile și timpul alocat fiecărui proiect.
  • Un element foarte important în zona serviciilor este reprezentat de rapoartele de management pentru clienți. În cazul companiilor care beneficiază și de servicii de salarizare și administrare HR, acestea au acces la rapoarte consolidate.
  • Pontajul angajaților proprii și al celor temporari este automatizat printr-un modul online, astfel încât procesul de colectare a prezențelor și absențelor se eficientizează. În plus, software-ul este configurat și adaptat specificului fiecărei companii: de la office, la producție și retail.
  • Calculul salarial pentru angajații temporari, precum și administrarea acestora sunt în sarcina și responsabilitatea Smartemp.

Pe lângă avantajele implicite ale muncii temporare (contract individual de muncă între furnizor și salariatul temporar, pus la dispoziția clientului, gestionarea totală a salariatului temporar și asumarea proceselor aferente), câștigul adus de tehnologie face diferența în ceea ce privește calitatea serviciilor, timpul de livrare și transparența proceselor.

Munca temporară este un segment cu potențial de creștere în 2024. Companiile optează pentru acest sistem integrat datorită flexibilității și adaptabilității lui și, implicit, a controlului, transparenței și unui plus de agilitate în luarea deciziilor.

Vrei să adopți noua direcție în munca temporara? Scrie-ne aici!

Articol preluat de pe https://www.smartree.com/articol/schimbare-de-directie-in-serviciile-de-munca-temporara

Scroll to Top